Veelgestelde vragen

Ben je benieuwd wanneer je je bestelling in huis hebt? Of mist je spel een onderdeel? Op deze pagina kun je de antwoorden op de meest gestelde vragen teruglezen.

Bestellen

Als je een product aan klikt, staat er bij het product of het nog op voorraad is.

Dat ligt er aan of of we een nieuwe druk gaan laten maken. Neem vooral even contact met ons op, dan kijken we het voor je na!

Een kortingscode kun je invullen op de winkelmandpagina of op de afrekenpagina.

Jazeker! Laat tijdens je bestelling in de opmerkingen even weten dat je het graag ingepakt wil hebben. Dan zorgen er voor dat het ingepakt bezorgd wordt. Gratis

Dat is niet mogelijk. Het goede nieuws is wel: je kunt al onze spellen ook gewoon bij De Spelletjes Vrienden (onze webshop) kopen. Dus bestel gewoon lekker daar als je meerdere spellen tegelijkertijd wil kopen.

Betalen

Je kunt betalen via iDEAL, creditcard, Mister Cash, SOFORT Banking, PayPal, Belfius, KBC/CBC en Klarna. Alle betalingen worden geregeld via Stichting Mollie Payments.

Jazeker! Dit kan met de betaalmethode Klarna.

Verzenden

De verzendkosten hangen af van welke vervoerder je kiest. Tijdens het afrekenen kun je zelf een vervoerder kiezen. Bestellingen vanaf €50 verzenden wij gratis (naar een DPD pakketpunt)!

De verzendkosten hangen af van welke vervoerder je kiest. Tijdens het afrekenen kun je zelf een vervoerder kiezen. Bestellingen vanaf €75 verzenden wij gratis (naar een DPD pakketpunt)!

In Duitsland zijn de verzendkosten standaard €5,95. Bestellingen vanaf €100 verzenden wij gratis!

De verzendkosten naar Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië en het Verenigd Koninkrijk zijn €12,50. Bestellingen vanaf €200 verzenden wij gratis!

Helaas verzenden we niet naar andere landen.

Voor 14.00 uur besteld = morgen in huis (NL & BE)

Als je je bestelling op een werkdag voor 14.00 uur plaatst, dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag, met uitzondering van bestellingen met producten in de pre-order. Weekend- en feestdagen zijn hiervan uitgezonderd. De vervoerders bezorgen pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij de vervoerders helaas niet in de hand. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Bestellingen met een pre-order

Heb je een bestelling geplaatst met een product in de pre-order? Dan staat de levertijd van je bestelling bij het desbetreffende product. Als wij alle producten van je bestelling binnen hebben, versturen we de complete bestelling. Je krijgt dan een mail met een Track & Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.

Als je een bestelling geplaatst hebt, krijg je automatisch een mailtje met een bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan ook even in je spam of neem contact met ons op.

Leveren

Voor 14.00 uur besteld = morgen in huis (NL & BE)

Als je je bestelling op een werkdag voor 14.00 uur plaatst, dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag, met uitzondering van bestellingen met producten in de pre-order. Weekend- en feestdagen zijn hiervan uitgezonderd. De vervoerders bezorgen pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij de vervoerders helaas niet in de hand. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Bestellingen met een pre-order

Heb je een bestelling geplaatst met een product in de pre-order? Dan staat de levertijd van je bestelling bij het desbetreffende product. Als wij alle producten van je bestelling binnen hebben, versturen we de complete bestelling. Je krijgt dan een mail met een Track & Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen.

Bestellingen worden (via Sendcloud) verzonden via verschillende vervoerders. De vervoerders bezorgen pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij de vervoerders helaas niet in de hand. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen.

Natuurlijk! Dat kun je doen door op de afrekenpagina het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan te vinken en vervolgens het desbetreffende adres in te vullen.

De status van je bestelling kun je zien op je accountpagina. Je krijgt ook automatisch een mailtje met een Track & Trace code, zodat je jouw pakketje kunt volgen. Heb je nog geen mailtje ontvangen? Kijk dan ook even in je spam.

Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal de vervoerder het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, brengt de koerier het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Daar kun je het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag tot één week daarna met de barcode en je legitimatie. Via de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen.

Wat vervelend! Wij hebben vertragingen bij de vervoerders helaas niet in de hand. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen. Denk je dat je pakketje kwijt is? Neem vooral even contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!

Retourneren

Gratis retourneren geldt alleen voor bestellingen die binnen Nederland verzonden zijn. Je kunt het artikel binnen 28 dagen retourneren (het zichttermijn start de dag na het ontvangst van je bestelling). Je kunt artikelen alleen retourneren wanneer ze ongeopend zijn. Stuur de producten altijd goed ingepakt terug in de originele verpakking en met daarin de originele pakbon. Gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden.

Ja, retourneren binnen Nederland is gratis. Voor België geldt een eigen bijdrage van €4,95 voor het retour sturen van producten. Buiten Nederland en België is retourneren voor eigen rekening.

Retourneren is heel gemakkelijk. Je kunt zelf een retourlabel aanmaken via de mail die je krijgt tijdens de verzenden.

Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren. Retourneren buiten Nederland en België is voor eigen rekening. Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoed.

Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt. Mocht je door de retour op een aankoopbedrag onder de gratis verzending uitkomen, dan brengen wij de verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

Voorbeeld retourneren:

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €3,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €33,95). Je besluit je hele bestelling retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€33,95) teruggestort op je rekening.

– Je hebt voor €30 aan producten besteld en €3,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €33,95). Je besluit een product van €20 retour te sturen. Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€3,95) worden niet vergoed.

– Je hebt voor €90 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. Je besluit voor €50 producten terug te sturen. Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €40, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €3,95) terug.

Je kunt je retour-pakketje afleveren bij het dichtstbijzijnde pakketpunt bij jou in de buurt. LET OP: als je je (brievenbus-)pakket wilt retourneren schrijf dan het adres niet zelf op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel.

Wanneer we je retour-pakket in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden (zie ‘Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?’), storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Beschadigd

Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen of gebreken. Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!

Wat vervelend! Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Wil je ons een mailtje sturen waarin je beschrijft van welk spel je welke onderdelen precies mist en naar welk adres we deze mogen versturen? Dan gaan we het zo snel mogelijk voor je oplossen!

Resellers

Heb je al een account? Dan zetten wij ‘m graag om naar een reseller account. Dit kun je aanvragen door dit formulier in te vullen.

De verzendkosten voor resellers zijn €7,50.
Vanaf €200 verzenden wij gratis!

Wij streven ernaar om bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst zijn dezelfde dag nog te verzenden.

Zoek je onze productafbeeldingen op groot formaat voor je webshop of voor marketingdoeleinden? Via deze link kun je alle afbeeldingen van onze bordspellen vinden. Meer foto’s nodig? Stuur ons even een berichtje.

Ben je reseller van DSV Games? Bij afname van 10 stuks van een bordspel kun je eenmalig gratis een demospel aanvragen door dit formulier in te vullen.

Nog vragen?

Neem even contact met ons op. We helpen je graag verder!

bordspel-dsv-games-spare-parts