Levertijd
Als je je bestelling voor 14:00 uur plaatst op een werkdag, dan verzenden we je bestelling nog dezelfde dag (m.u.v. pre-orders, bestellingen met gepersonaliseerde en nabestelde producten). Weekend- en feestdagen zijn hiervan uitgezonderd. Bestellingen worden (via Sendcloud) verzonden via verschillende vervoerders. De vervoerders bezorgen pakketjes van maandag tot en met zaterdag. Wij hebben vertragingen bij de vervoerders helaas niet in de hand. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen.
Status van je bestelling
Als je een bestelling geplaatst hebt, krijg je automatisch een mailtje met een bevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even in je spam of neem contact met ons op.
De status van je bestelling kun je ook zien op je accountpagina. Als je pakket op de post zit, krijg je automatisch een mailtje met een Track & Trace code, zodat je jouw pakketje kunt volgen.
Wat gebeurt er met je pakketje als je niet thuis bent
Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen, zal de vervoerder het pakket proberen af te leveren bij één van de (directe) buren. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, brengt de koerier het naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Daar kun je het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag tot één week daarna met de barcode en je legitimatie. Via de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen
Ik denk dat mijn pakketje kwijt is
Wat vervelend! Wij hebben vertragingen bij de vervoerders helaas niet in de hand. De vervoerders rekenen een maximale levertijd van 10 werkdagen. Denk je dat je pakketje kwijt is? Neem vooral even contact met ons op, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!